Share this on:
 E-mail
6
VIEWS
0
COMMENTS
 
SHARES
About this iReport
  • Not vetted for CNN

  • Click to view unclaimed's profile
    Posted March 21, 2012 by
    unclaimed

    More from unclaimed

    (No Title)

     

    برزة البلد: الأربعاء 12-03-2012 الساعه الثانية والنصف بعد الظهر ..  انفجر سيارة تكسي في برزة في الساحة المقابلة لمدرسة عدنان المدني وهي ساحة خروج ودخول السيارات الى مبنى الأوقاف المجاور ...  كان الانفجار عنيفا لدرجة أن بيوت الأبنية المجاورة اهتزت من أركانها لقوة الانفجار ...  - أيا يكن صاحب السيارة .. فالعمل مرفوض تماما بالنسبة لثوّار برزة الأحرار ..  - نحن أهل برزة ندين وبشكل حاسم هذا التفجير المدبر الذي روّع الأهالي ودمر الممتلكات (السيارة وما تأثر مما جاورها)  - لا يوجد في برزة كلها لا بيد الشعب ولا بيد الجيش الحر أي مواد تستعمل لتفجير مثل هذا ..  - من يملك هذه الوسائل هو نظام العصابة الأسدية القذر ... وهو ما دأب عليه في كل مكان من دمشق بشكل لافت وواضح لكل مبصر  - نحن في برزة الحرة الحي الدمشقي العريق نحمّل نظام العصابة الأسدية القذر كامل المسؤولية  الله أكبر والعزّة لله وحده  وهذه هي صورة السيارة التي تم تفجيرها --  تنسيقية برزة البلد - الثورة السورية في مدينة دمشق https://www.facebook.com/Barzeh

    • TAGS:

    What do you think of this story?

    Select one of the options below. Your feedback will help tell CNN producers what to do with this iReport. If you'd like, you can explain your choice in the comments below.
    Be and editor! Choose an option below:
      Awesome! Put this on TV! Almost! Needs work. This submission violates iReport's community guidelines.

    Comments

    Log in to comment

    iReport welcomes a lively discussion, so comments on iReports are not pre-screened before they post. See the iReport community guidelines for details about content that is not welcome on iReport.

    Add your Story Add your Story