Share this on:
 E-mail
36
VIEWS
0
COMMENTS
 
SHARES
About this iReport
  • Not verified by CNN

  • Click to view unclaimed's profile
    Posted December 4, 2012 by
    unclaimed

    More from unclaimed

    زيارتي لمطاعم مريوش

     

      السلام عليكم اليوم كالعادة جايبكم موضوع طازج وساخن مثل السندويشات الي أكلناها مساء أمس في البداية أعرفكم بنفسي فأنا مدمن مطاعم الوجبات السريعة وخصوصا الشاورما وعايش في الرياض ودايم أدور المطاعم الغريبة سواء في الوجبات الي يقدمونها أو في شكل المطعم والديكورات   واليوم وأنا ماشي مع الشباب في حي الروابي وتحديدا طريق المية 100 مع شارع هارون الرشيد على مخرج 15   وقاعدين ندور مطعم نتعشى فيه ضمن هذا الشارع لانه مليان بالمطاعم لقينا هذا المطعم وكان اسمه (مطعم مريوش) الاسم غريب شوي لكن بصراحة مو بطال وينحفظ بسهولة بس المطعم كان غير وفيه مفاجأة بالخدمات الي يقدمونها بتشوفونها بعد شوي   وطبعا أخذنا الاذن بالتصوير من راعي المحل وكان جدا متعاون وما مانع وقال لنا المحل محلكم خذوا راحتكم وهذي المنيوة تبعه

    • TAGS:

    What do you think of this story?

    Select one of the options below. Your feedback will help tell CNN producers what to do with this iReport. If you'd like, you can explain your choice in the comments below.
    Be and editor! Choose an option below:
      Awesome! Put this on TV! Almost! Needs work. This submission violates iReport's community guidelines.

    Comments

    Log in to comment

    iReport welcomes a lively discussion, so comments on iReports are not pre-screened before they post. See the iReport community guidelines for details about content that is not welcome on iReport.

    Add your Story Add your Story